22 juli

Mina planer för igår gick som smort! Förutom delen med att mamma skulle skjutsa. Kom på att vi icke har någon bil och mamma och Bruno är på jakt efter en ny, som jag iofs tror att de köpte idag!! Vi hämtar den imorgon efter lunch! tjuhuu!

Aja iallafall så fick jag cykla till Tobbe i spöregnet! Inte kul... Sen fick Tobias far köra oss till specce och lämna och hyra film yesyes. Sen blev det så att jag sov hos Tobias också, hihi. Mys!

Idag så blev det en cykeltur till specce sen vidare till stan där Tobias köpte ett par ur snygga shorts och en tjusig t-shirt! hoho. Sen vidare ner till djulö där det inte fanns en enda intressant människa så det blev vidare hem till mig och bada i poolen istället! hehe, sen kom mamma och Bruno hem och dumpade av min kära bror hos mig då blev det bada av ska jag säga!





Han är ju ganska så skapligt cool min bror...

Nu ska jag och min kära bror glo film, madagaskar blire nog! hääh! Mys!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback