21 juli

TJO!

Idag har jag gjort absolut ingenting, och jag glömde (som alltid) hur jävla läskigt det är att sova i ett trevåningshus alldeles ensam! pff..

Ja men jag har försökt förstå mig på det här twitter, ni ser det jag har lagt till på sidan här -------> men jag förstår INGENTING!! Meningen är att man ska kunna smsa in och så ska det hamna där, men eeh naej! Jag förstår inte... Får väl se till att någon förklarar det för mig snarast, för det vore ju lite kul att om jag gör något roligt så får ni som läser min blogg veta det på en gång. tjuhuu... Plus så glömmer inte jag det så fort! häääh.

Hade nyss besök av två dygnsura människor, vill säga Elin och Jesper som åkt moppe hit ifrån Jesper i spöregn, Elin hade åkt utan jacka för den har ju jag hemma hos mig mor men där var det tydligen ingen hemma... hepp.. Då får man leta upp dom sen då. hääh.

Elin fick låna en ny torr (!) tröja av mig och sen min jätte gröna regnjacka, hoho! Nu syns hon iallafall! Kanon. Dom hade ju faktiskt bara två mil kvar att köra! haha. Men jag tror faktiskt att det slutade regna nu.

Sen ska jag - när jag fått tag på min kära mor - åka hem till Tobias och hämta honom sen vidare till specce och lämna och hyra film. Det roliga med det här är att varken mamma eller Tobias vet om mina planer, än. Sen blir det, förhoppningsvis, att jag sover hos Tobias inatt. hoho!

Naej nu ska jag gå och diska, kuljul,.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback