20 juli

Idag har jag varit med Elin, vi gjorde inte så mycket först, typ satt och pratade mest. Sen tog vi en promenad i skogen. Måste säga att promenader i skogen med en rolig vän är väääldigt underskattade!!  Det var såå himla mysigt, vi hittade ett halvt fågelägg, alltid lika trevligt hah!

Sen efter det så tog vi Elins moppe och åkte till specce och hyrde film och köpte mat. Sen hem till min kära far för tilllagning av maten. Vegitarisk tacos, mycket gott faktiskt! Och så himla simpelt, nästan enklare än vanlig tacos, men bara nästan. Man köper en påse med något som är typ ett pulver sedan blandar man i det i vatten och sen i med krossade tomater, detta förvandlas sedan till något som liknar taco köttfärs... Låter läskigt, men det var super gott!

Sen efter det så kom våra kära pojkar till oss med läsk och chips, sen började vi kolla på film först kollade vi på någon jag inte kommer ihåg namnet på, den var inte så bra men den dög väl. Sen kollade vi på twilight. Måste säga att den var bättre nu när jag läst boken. hihi!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback