min bror vinner världens gulligaste bror tävlingen!

Nu var det ett tag sen... Men har tagit en lite paus, men nu jävlar är den slut och nu ska jag börja skriva! hihi.

Det som har hänt ja, ni vet jag tog en hämsk spruta har faktiskt slutat vara öm i armen nu, lite över en vecka senare... haha! Min klass är och tar sprutan idag,. moahahahah! Jag har skrämt upp dom hela högen!! Det var roligt!

Sen idag var jag ledig, eftersom jag redan tagit sprutan och alla våra lektioner förutom datakunskapen var inställda! hihi.

Blev lite mys med min bror då, han gjorde faktiskt frukost till mig imorse!! Jag vaknade av att det skrapade i golvet på övervåningen och när jag kommer upp så frågar han om jag vill ha flingor med mjölk och jag bara ja det vill jag ha. Sen när jag kommer ut ifrån toaletten så står min frukost på bordet! Gulligaste brorsan eveeer!


Här har ni den. Min frukost! MYMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback