klasskampen

Denna vecka har jag och min klass hållt på med en tävling i skolan kallad "klasskampen" det är alla klasser på hela skolan som tävlar emot varandra. Man får hundra olika "uppdrag" att utföra, varje uppdrag är värt ett visst antal poäng och klassen med flest poäng vinner.

Mycket roligt tycker jag faktiskt!

Så denna vecka har det blivit luciatåg på skolgården, tomte som går in i ett klassrum och frågar om det finns några snälla barn, killar som klätt ut sig till tjejer och frierirer till random personer. Ja lite sådär!
Jag har dock inte varit såååå jätte deltagande... Men det är roligt att kolla på också.. hehe.

Tror att vi har en bra chans att vinna faktiskt!! Om inte blir jag sur, jag hör av mig om resultatet! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback