Filmmyyys

Det blev en filmdag, verkligen. Har kollat på Svensson Svensson, Horton, På andra sidan häcken, lite av drömkåken och inglorious basterds. Tror inte det blir några fler filmer idag, eftersom Inglorious basterds är jävligt lång och fortfarande håller på. Plus att jag är trött. Hehe.

Imorgon ska jag gå ner på stan med underbaraste Evelina och fixa mitt finfina berlockarmband jag fick utav Tobbe i julklapp. Själva berlocken som satt på gick sönder (!!) Så jag ska be dem att fixa den.

Sen ska jag äta på Harrys med familjen och sen direkt efter det blir det återträff med "Little sop of horrors" gänget igen! Vi ska nämligen kolla på inspelningen av föreställningen. Vet inte om jag vill se mig själv som en gammal gubbe med flint och mustash igen. Men det ska bli trevligt att träffa alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback