välbehövligt

Hej tjo, jag har blivit sämre på det här med bloggandet. Men det är nog bara på helgerna. För då är jag så mycket som möjligt med Tobbe för jag träffar honom ju inte på vardagarna så mycket längre. Ajaj.

Igår var vi iallafall hos Anki-Panki och firade henne för hon fyller år imorgon. Vi grillade och åt mat sen tårta sen umgicks vi och kollade på film. Vi var väl ca 15 pers hemma hos Anki så det var jätte trevligt!

Sen idag så vaknade Tobbe och jag och insåg att frukost vore en bra idé. Vi gick ner och åt sen begav vi oss till min far med resväskan som Milla ville ha tillbaka. Sen gick vi hem och typ föll ihop i en hög i min säng. Helt sjukt så trötta vi var! haha!

Sen åkte Tobbe hem runt, halv 3 någongång. Jag åt lite mat och sen började jag storstäda mitt rum. Fyyy uttans så skönt det känns att ha ett rent rum nu! haha! Allt är så fint, organiserade om lite grann också. Kändes också bra. Allt detta var mycket välbehövligt eftersom mitt rum såg ut som hej kom och hjälp mig!! haha!

Sen kom mamma hem och då åt vi och hon hade med sig en film som jag snart ska kolla på, när Bruno har hjälpt mig med min säng. Ska ta bort min sängkarm eller vad man ska säga, mitt säng galler. haha! Så att min madrass endast står på små ben.

Aja, jag är också med och tävlar på min kära vän Jockes blogg. Där kan man vinna te. Lät lite mysigt så jag är nu med och tävlar. Ska också göra lite reklam för bloggen så det är bara att klicka här på texten så kommer man till inlägget. Eller så klickar man på länken där det står "Jocke" så kommer man till hans blogg istället.

Nu har vi en ny vecka framför våra fötter - skapar delade meningar.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback