Piteå

Tjo!
Jag visste väl att jag för eller senare skulle hitta en dator man kunde leka lite med! hihi.
Har nu ca 8 minuter på mig! hehe. Men jaa...

Resan var lång och mycket jobbit! Tror aldrig att jag vill åka bil igen... Vi åkte först till, Sundsvall? Eller nått, och så sov vi där sen fortsatte vi vidare till Piteå igår.

När vi kom fram fick vi vår bungalow. haha Så tjusigt namn på "mindre stuga" haha! Men den dög väl. Sen käkade vi lite. Och jag mådde absolut inte bra, trodde jag skulle spy. Inte p.g.a maten då utan något annat. Jag gick iallafall tillbaka till stugan och la mig för att läsa lite. skönt tyckte jag.

Idag gick vi till DEN STORA stranden direkt efter frukost. Det blåste så jag tyckte det var redigt kallt men måste erkänna att fint väder var det. Sen tog vi bilen in till själva Piteå för att kolla på revy paraden (bilder kommer när jag kommer hem, till en vettig dator) Katrineholmsrevyn vann maskerad tävlingen med sin utklädnad som "skräck cirkus" hääh, redigt fina varom! jappjapp.

Sen fick jag åka bussen tillbaka med revyarna för mamma ville åka bilen tillbaka med mormor, ove, love och Bruno. Så nu är jag här på hotellet och väntar på att de ska komma tillbaka.

Sen vet jag inte vad vi ska göra. Får se. På lördag är det iallafall föreställning, kul ka det bli men jag måste säga att jag längtar tills vi kommer hem!!!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback