höstigt

Åkte med tåget klockan 7 imorse... pust.. Det är såå jobbigt att ta det tidigaste tåget!! USCH! Men men jag dör ju inte precis. Sen hade vi Eos (estetisk orientering) Där vi fick pröva på de olika ämnena som ingår i kursen, det vill säga musik, teater, bild och dans. Vi som går i teater ska naturligtvis inte ha teater på eos utan under 4 perioder byta mellan dans, musik och bild. Det blir väl kul.

Jag börjar med det tråkigaste, dans. Man fick inte välja. Men jag gillar ändå ordningen. Dans, bild och tillsist musik! Saknar faktiskt att ha musik varje dag. Det är lite tragiskt att jag bara tagit bort den helt!! Har ju inget individuellt val så där kan jag ju inte välja det heller!

Efter Eosen hade vi Svenska med världens skönaste svensklärare, Sylve heter han. Kul kille liksom! haha! Efter det var det teater där vi skulle måla av alla i klassen en och en. MEN! Man fick INTE kolla på pappret. haha! Håller med Marcus (även kallad hatt mannen, en kille i min klass alltså) vi suger på det! hahaha! Kanske dyker upp någon bild. Har dock ingen jag ritat. Fick bara alla bilder av mig som folk ritat. Men dom är inte något man ska glömma. Mycket fina ärom! haha!

Efter det så slutade vi. Klockan var då halv 1, kändes som om den var typ 4 eller något! Sjukt jobbig känsla. Iallafall jag, Carolina, Agnes och Bella bestämde oss för att dra ner på stan. Jag skulle kolla efter en klänning till mormors bröllop, som förövrigt är på lördag.

Vi strosade runt där och jag bestämde mig för att dissa halv 3 tåget och åka med 4 istället. Vilket var tur för då hade jag inte hittat något. haha!

Hittade iallafall en klänning jag tyckte om, inte för fin och inte för någonting egentligen. Men fin var det! Är det kanske man säger. Hittade även en "höstig" sjal som jag blev helt kär i! Det kommer nog synas mycket! haha!

Sen åkte jag hem och fick tågbuddies idag, Jessica, Edvin och Oscar. haha! De är trevligt folk de där. Sen cyklade jag och Edvin hem eller ja han till sig och jag till mig fast vi åkte samma väg ett tag. haha, nu gör jag allt mer komplicerat!

Sen hem, sjukt trött. Äta och nu sitter jag här. Ska glo film. Idag blir det "flykten från hönsgården"! Eftersom Tobbe inte visste vilken film jag menade när jag sa svärdet i stenen (!!!!) Så lägger jag upp en bild på den och flykten från hönsgården ifall han inte sett den heller! (!)



Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahha, den är grym! ;D <33

2009-08-25 @ 19:59:53
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

flykten från hönsgården är ju skön :D haha :D <3

2009-08-25 @ 20:03:32
Postat av: Joakim

Hihi, det är min regisör som gör rösten till killen i Svärdet i stenen! :D

2009-08-26 @ 20:56:16
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh Hannagumman! :( Jag saknar dig så jävla mycket <33 Jag vill inte gå på Linden, jag vill inte gå HR, jag vill inte gå i 1an, jag vill kunna skratta konstant, jag vill ha tillbaka allt :(

2009-08-26 @ 21:02:46
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback