dygnsur?

Skolan igår var trevlig. Först kom några "gamla" elever till oss och pratade om vad de gjorde nu och vad det sysslat med sen de slutade på de geer. Sen fikade vi, sen åt vi lunch (lite fel ordning kan man tycka!) Sen drog jag och några i min klass ner på stan och glodde på marknaden. Trevligt folk de där!!

Sen spelade vi teater med 2orna och 3orna mycket roligt!! Sen slutade vi väl typ halv 3 och då var jag tvungen att vänta på tåget i en och en halv timme, men jag gick på stan med trevligt folk från klassen så det var inte så farligt!

När jag kom hem träffade jag Mårten (Hanna) sen åkte vi hem till Karl-Johan och repade inför min mormors bröllop som är nästa helg. Det gick as bra, är så glad att det blir bra för mormor förtjänar det bästa!

Efter det så cyklade jag hem i spöregnet.. Åt lite, bytte till någorlunda torra kläder sen åkte jag och hyrde film och sen vidare till Tobbe. Ja det regnade fortfarande, men det är ju tur att man har paraply.... Kunde jag ha sagt om jag haft det!!

Sen myste jag med Tobbe. kollade på film och allmänt hade det bra!

Idag blir det party hemma hos Anki, det ska bli riktigt trevligt! Roligt folk kommer ju dit. hehe. Nej nu tror jag att Tobbe vill att vi ska dra så.


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback