bröllop

Heej, nu var det ett tag sen, igen. Förlåt för det!

Igår var jag på min mormors bröllop, det var mycket trevligt. Jag och min kära vän Mårten (Hanna) stod för sången, medan en "kille" spelade gitarr och sjöng till. Det fick vi mycket beröm för och jag tycker att det gick superbra!

Sen var det middag och fest, middagen var mycket god och trevlig sen när det var fest så var jag så himlans trött! Men Tobbe och jag satt i baren så vi behövde inte röra oss eller sociala oss så mycket. Haha!

Runt tolv fick Tobbe och jag skjuts hem eftersom vi typ somnade, eller nått. Sen sov vi i källaren, eftersom min morbror med sambo har ockuperat mitt rum. Men det gjorde inte så mycket!

Idag har vi mest latat oss, som vanligt, haha! Glott på film, spelat tv-spel, sovit... Är fortfarande så obegripligt trött!! Usch.


Puss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback