beroende

Idag blev det ingen afrikansk dans för han som skulle lära oss har influensa. Säkert svininfluensan, haha nej jag skojar men man vet ju aldrig!

Så vi fick börja dagen med rundvandring istället vilket tog ca 20 minuter och efter det hade vi inget kvar att göra så jag började skolan klockan 10 och slutade skolan klockan 11. Kändes lite onödigt att gå till skolan då liksom.

Efter skolan åkte jag hem, med halv 1 tåget. Sedan begav jag mig till duve för att vänta på Tobias, och oj vilken läskig skola det är!!! Jag gick vilse direkt när jag kom innanför dörren!! Haha, hittade iallafall en bänk att spendera några minuter på innan Elin ringde och vi letade upp varandra istället! Sen åkte jag hem till Tobbe en stund innan han tränade, kom även till honom när han tränat klart för att mysa och kolla på film!

Vet ni? Jag har blivit beroende av ett data spel, trodde aldrig att den dagen skulle komma men nu så har den kommit. Ett spel på face book är det, man ska odla grönsaker och träd och sköta om djur och samla pengar och vinna priser. SKIT KUL!! Men som sagt jag är helt beroende. ujuj, hur ska detta sluta?

Hade tänkt att ha en bild ungefär här, men min dator samarbetar inte med mig idag... Men man brukar väl säga att det är tanken som räknas? eller?

Puss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback