allmänt vill inte

Denna dag kändes bra, blev inget bussåkande med smsbiljett. Jessica och Martin tyckte att jag var way to slö så jag cyklade, vilket var en mycket bättre idé insåg jag sen.

Vi började våran skolvandring vid duve, där träffade vi trevligt folk vi var väl där i kanske en halvtimme, om ens det. haha Vi kände att vi kunde inte stanna så länge eftersom vi skulle vidare. Sen blev det linden där vi träffade bla, Christian, Bea, Emelie och Josefin! Mycket trevligt.

Sen begav vi oss till Mcdonalds och insåg snabbt att "Varför ska vi åka till alla skoler, egentligen. De borde ju komma till oss!!" Så Folket vi kände från ellwynska fick komma till oss, sen kom det även fler folk och ännu fler folk tillslut var vi massor av folk.

Men det var trevligt att känna sig lite social. Sen drog jag hem för att äta sen åkte jag och handlade.

Men nu ska jag dra ner till tågstationen för att träffa min far, vi ska fixa ett tågkort till mig. Börjar ju skolan imorgon!! Spännande, läskigt och bara en allmänt vill inte känsla har jag!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback