aldrig

Heej, blev inget skriva igår, ledsen för det.

Men det hände inte mycket i skolan igår heller, vi fick massa papper träffade tvåorna och treorna. Sen hade vi enskilda introduktionssamtal! Medan någon var inne så lämnades rästen av klassen själva. Då konstaterade vi att vi inte fått köra någon lära-känna-varandra övning. Så då gjorde vi det, vi körde heta stolen. Och oj vad kul vi hade, faktiskt. Trevliga människor dedär.

Men dom kommer såklart inte att slå 9b1! Aldrig!

Idag så tror jag att vi börjar dagen med afrikanskdans, sen ska vi göra en massa andra saker som jag inte har någon aning om vad. hah! Det blir nog skoj!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Bea

Svar: Jag kan inte heller fatta det!!! Känns tokfel! :( Saknar er minst 15 gånger varje dag. Blä :( Jag kommer sakna dig så ruggans mycket hannaaaa :( gör det redan! <333

2009-08-20 @ 20:15:30
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback