3 Augusti

Tjoli!
Idag har man inte gjort så jätte mycket, var med Tobbe först på förmiddagen sen runt halv 3 kom mamma och hämtade mig så fixade vi bild till mitt leg. Ja jag har inte skaffat något sånt än.. haha! (A) Men nu så! Är det på gång! hääh!

Sen efter det aktiverade vi mitt nya bankkort! (De gamla blev ju stulet...) Så nu kan man shoppa igen. Konstaterade även att jag inte fått pengarna från midsommar än (!!!!) Jag medar midsommar!! Mamma ringde och de har tydligen semesterstängt... Kuljul! Jag som ska åka och shoppa nästa vecka !! Snyft.

Sen drog vi upp till elgiganten och införskaffade en Ipod laddare till mig, eftersom jag inte kan ladda den annat än i datorn. Ajaj, har aldrig varit nödvändigt förut men nu har jag ju börjat använda den igen så. haha!

Sen åkte jag hem till Tobbe och träffade hans syster Sandra och hennes 12 dagars bejbis! sööötipöt säger jag bara.

Ungefär då konstaterade jag det jag redan misstänkt, jag tycker inte om barn... Jag älskar att uppträda för barn och så när jag spelar teater och sjunger men liksom, barn... usch, det ger mig rysningar...

Snart kommer Tobias hit och ska umgås med mig! KANONERS!

Juste imorgon drar jag till Piteå, kommer hem på söndag. Det här blir förmodligen det sista jag skriver om jag inte hittar någon dator i Piteå vill säga. hoho!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

sluta resa nu :( uhhu

2009-08-04 @ 12:45:14
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback