2 Augusti

Japp Jag läste sagor för barnen idag, "Mamma det här är tråkigt, jag vill gå hem" var de ända ljud flörutom min egen sagoläsning som hördes... Suck. Aja får ju betalt iallafall! hääh.

Efter det åkte jag hem till min mor och läste, mys. Sen vidare till Tobbe. På vägen dit såg jag en orm (!) Det är fan andra ormen i år. Jag var tvungen att vända för att sedan ta en omväg till Tobbe istället. Jag vet, de små jävlarna vinner över mig. Men va faan! När jag ser en orm så slutar jag andas, sen får jag kämpa för att andas vidare. Jag börjar typ hyperventilera och sen börjar jag stor gråta. Som tur var så rörde sig inte ormen och jag kunde ta det här mer samlat men ändå. USCH!

Hos Tobbe kollade vi på 2½ men och åt blåbärspaj! Sen gick vi hem till mig igen. Vi tog en omväg då med dels för att jag ville försäkra mig om att slippa se ormen och dels för att se om pappa hade åkt ifrån farmor. haha!

Väl hemma bli man attackerad av två små monster, Mathilda och William. Mina små syskon... USCH!  Aja, vi satte oss och kollade på Bolt alla fyra och så blev de lite lugnare.

Efter det så kollade Tobbe och jag på fredag den 13:e... Inte så läskig som jag trodde, så himla förutsägbar... Men men, alla skräckfilmer kan ju inte vara läskiga...

Sååå.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback