10 Augusti

Jaa, idag vaknade jag hos Tobbe. Alltid lika mysigt när man vaknar bredvid den man älskar. Japp. Sen idag har vi inte gjort mycket alls, jag kom väl hem runt tre kanske och då satte jag mig och läste. Sen så kom Tobbe hem till mig en liten stund innan han skulle vidare hem och äta.

Sen åkte jag hem till pappa och fortsatte läsa. hehe. JAG HAR BLIVIT EN BOKNÖRD OCH JAG KAN INTE HJÄLPAT!!! Jag lovar, jag HATAR att läsa egentligen... Men så äre ju så att man hittar de där böckerna man riktigt faller för och så... POFF! Så är man fast...

Aja, träffade Tobbe sen igen och vi hyrde film och bara myste. Det var väl allt vi orkade antar jag. haha!

Imorgon, DÅ NI!! Då ska jag träffa Becca, min underbara söta rara Becca!!! GUD SÅ JAG HAR LÄNGTAT EFTER HENNE!!! Puss på det!

På onsdag drar Tobbe och jag till Sthlm för massa shopping, sen så blir det "flyttfest" för Evelina och Martin mina kära vänner som flyttar nu snart... Evelina till Lund (!) och om ni tycker det är illa så ska jag bara säga att Martin han, han flyttar till KIRUNA!!! Det är så himla coolt att dom vågar flytta så himlans långt. Men ändå så kommer jag sakna dom så innerligt!

Aja, nu ska jag väl kika lite på datorn sen läsa igen.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback