1 augusti

Nu ni, nu är det bara 18 dagar kvar till skolstarten,. huja... Känns lite jobbigt faktiskt. Endast 18 dagar kvar av sommarlovet, sommarlovet som man tycker verkar så himla långt när det väl börrjar sen tar det slut i ett nafs. uja.. Inte kul. Inte kul när man vet att 6 dagar av nästa vecka, 6 dagar av de återstående 18 kommer tillbringas så långt ifrån vännerna man kan komma, typ. I Piteå.

Jag vet att det varit bestämt länge, men jag ser inte alls fram emot det längre. Men jag får väl bita ihop, blir säkert roligt.

Idag har jag varit i gamla vattentornet, kollade hur det såg ut där för jag ska läsa sagor där imorgon klockan 12.30. Vet inte ens om det kommer att komma några barn dit eftersom det stått så dåligt om det i tidningarna. Men men, får ju betalt iallafall. haha!

Efter det gick jag för att träffa Emelie och Madde, skulle låna den tredje boken i twilight serien, huja, nu är man inne i den röran jag aldrig trodde jag skulle komma in i, men böckerna är så sjukt otroligt bra!!

Sen strosade jag runt på stan en stund och åkte sedan buss hem för att träffa Tobias, vi kollade på en film. "Huset vid sjön" den var så mysig och faktiskt ganska bra, eller ja ingen superbra film utan en mer lagom softis film.

Nu sitter jag hemma hos mamma, i källaren, vi har flyttat ner vårat "kontor/musikrum" till källaren och det är en otrolig mysfaktor här nere!

Sen ska jag vidare hem till Tobbe där vi ska kolla på ytterligare en film, myspys.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback