Ursäkta??

Ursäkta mig men har jag berättat att jag har typ väärldens underbaraste och SNYGGASTE pojkvän??
Varje dag berättar han för mig hur mycket han älskar mig, hur mycket jag betyder, han får mig alltid att känna mig älskad och behövd! Han är precis den jag behöver!
Vi har snart varit tillsammans i ett och ett halvt år! Helt galet vad tiden går fort, och jag älskar honom lika mycket fortfarande, om inte mycket mycket mycket mer! Det kommer jag fortsätta med, älska honom tills jag går sönder!!
.
Bejb, du är mig, jag är din, du och jag för alltid!!
Jag menar kolla på honom!! Raawrr!

Kommentarer
Postat av: Julia

JAAA DE MÅSTE VI! :D <3

2010-06-14 @ 22:59:02
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÅRET!!!! OMG cool kille. håret . jojo

2010-06-15 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback