Mygg vs Vampyrer

Sommarens små monster måste ju vara myggen, jag hatar dem, alla hatar dem. Men grejen är den att de verkar hata mig också! Vilket jag är otroligt tacksam över!
Jag får sällan myggbett och när jag får myggbett är de så små, så små och kliar i en dag MAX. Jag är så otroligt glad för denna "gåva" för vissa jag känner får myggbett stora som jag vet inte vad och så blir det sår för att de kliar så in i bengen mycket (Julia jag syftar liiite på dig hjärtat, men du är ju allergisk med så att)
.
.
Jag är i alla fall väldigt tacksam.
.
På tal om suga blod så ska jag och Julia kolla på Eclipse. Super fun !! Undrar om mygg och vampyrer har samma smak i blod, i så fall inga vampyrer som biter på mig... haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Känner mig inte alls träffad? Hehehehehehehehehehehe :)

2010-07-01 @ 07:18:35
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback