Music and series

Nu har jag kollat klart på hela amazing race... INGET av mina lag vann... Men de var med i final 3... Så lite glad är jag i alla fall (nörd varning) Nu hade jag tänkt att kolla på "parenthood" eftersom det INTE har kommit något nytt avsnitt av "pretty little liars" än! Galet vad sur jagg blev på det.
.
.
För övrigt sov jag nästan ingenting inatt, satt och kollade på soluppgången. Det var ganska mysigt men jääävlar så trött jag är och så min jääävla allergi som bara fuckar till allt... Känner mig helt förkyld och tung i huvudet, även fast jag tagit allergi tablett, i och för sig så mår jag ju MYCKET bättre nu än i morse. Men funderar ändå på att gå hem till Tobbe snart för att sova lite, så jag kanske kan träna sen, har varit dåligt med träning på ett tag, fy skäms !!!
Ska det va så ska det kan man ju säga!

Kommentarer
Postat av: julia

Det känns skönt att det finns de (med namn Hanna Eriksson..) som är mer serie nörd än vad jag är.... Och det är illa min lilla gorilla. :D (You seeee, I can make you smile!)

2010-06-30 @ 17:48:12
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback