Man kallar mig serie narkoman?

Känner mig lite nördig, är helt inne i amazing race... Kollade på ett avsnitt igår och SEX avsnitt idag... Ojoj.... Trodde aldrig jag skulle kolla på det här! Men ack så spännande det är!!
Ett utav de lag jag hejar på har tyvärr åkt ut! Men mina absoluta favvisar har börjat ta sig nu ojoj!! Love it!
.
.
Men nu ska jag nog dra, kom även på att mamma inte varit här med mina nycklar än.. aja cykeln får väl stå kvar här då... Tror inte den blir snodd det är faktiskt bara runt hörnet och så har vi polisstationen precis där! Kanon.
.
Får se vad det är jag ska leta efter, gladiator sandaler, shorts, ett par bikinitrosor, en svart bikiniöverdel. Sen ska jag kolla efter tygskor, linne och badshorts till Tobias. Får se vad jag hittar! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback